fromhollandtonepal.reismee.nl

Welkom op onze nieuwe Reislog!(wie hoort zegt voort!)

Hoi Allemaal!

Omdat Hamba ineens besloot te stoppen met zijn reisweblogs, moesten wij halsoverkop een nieuwe weblog aanmaken. Gelukkig heb ik de oude verhalen nog kunnen achterhalen, maar we zijn helaas wel al jullie leuke reacties kwijt.

Ik zal binnenkort nog even het laatste verslag van Nepal erop zetten, maar heb voorlopig mijn handen vol aan de nieuwe opzet :P

Wil iedereen aub onze nieuwe weblog doorsturen naar iedereen, zodat iedereen ook onze laatste maandjes in Europa kan volgen :)

Overmorgen vliegen wij terug naar Istanbul. Aan de ene kant kijken we ernaar uit om weer even met Mohombi verder te reizen, maar we gaan Nepal ontzettend missen!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je (nogteeds) met ons meereist!

Liefs,

Lysanne en Mark

Reacties

Reacties

Janny

hallo Lysanne en Mark,

Gelukkig dat we jullie nu weer wat uitgebreider kunnen volgen. Goede vlucht maandag terug naar Turkije.
liefs Janny

a.zessen2@chello.nl

Hoi lieve twee,

Ik heb nu de nieuwe log binnen en al jullie ouwe avonturen gelezen. Met de vorige log lukte het niet zo goed. Dus je moeder en Inge hebben me mondeling op de hoogte gehouden van jullie wel en wee.

Tot nu toe lijkt het me een zalige en avontuurlijke reis. Heel wat meegemaakt, gezien en ervaren. Morgen? richting Istanbul en vanuit daar op naar jullie bus nieuwe Europese avonturen tegemoet.

Goeie reis en heel veel plezier lieve schatten van

Ton en An

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!